Newsletter

Szanowni Czytelnicy,

uruchamiamy na naszej stronie internetowej nową formę kontaktu – newsletter. Dostarczane na Państwa adresy e-maile będą zawierać na bieżąco aktualizowane informacje z życia Połączonych Biblioteki, takie jak zmiany w godzinach pracy Biblioteki, zestawienia nowych nabytków, komunikaty o czasowych przerwach w dostępie do katalogu online itp. Informacja jest jednocześnie zaproszeniem do korzystania z naszych zbiorów oraz do odwiedzenia organizowanych przez Bibliotekę wystaw. Do naszej listy mailingowej można dołączyć już teraz, klikając przycisk widoczny poniżej.

Subskrypcja newslettera jest dobrowolna i bezpłatna. Dane osobowe (imię, adres e-mail) nie będą wykorzystywane do innych celów, niż dystrybucja newslettera, nie będą również przekazywane podmiotom trzecim. Treści zawarte w newsletterze będą zgodne z obowiązującym prawem.

Rezygnacji z subskrypcji można dokonać w każdej chwili, klikając w link zamieszczony w stopce każdego e-maila, otrzymanego w ramach newslettera (również tam będzie znajdował się link do indywidualnej strony, umożliwiającej zmianę ustawień subskrypcji, np. formatu e-maila).

Wszelkie uwagi na temat działania newslettera prosimy kierować do redakcji strony Połączonych Bibliotek: l.ratajczak@uw.edu.pl

Jednocześnie przypominamy, że nagłówki ze strony głównej Biblioteki można pobierać w subskrypcji kanału RSS (za pomocą dynamicznych zakładek, zakładek Google, spersonalizowanej strony startowej iGoogle, niektórych programów pocztowych lub innych czytników RSS). Wejście do RSS znajduje się w bocznym panelu na stronie głównej Biblioteki.

Regulamin korzystania z usługi dostępny jest pod tym adresem.